ادبیات فارسی

ادبیات فارسی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ادبیات فارسی و آدرس adabiyat3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوندهای مفید

 مادرم فرشته ی زیبای من

امروز روز توست ومن دختری هستم بی پناه و غمگین که در کنار کلبه ی زیبای تو به ارامش 

میرسد وبا نگاه تو به اوج میرود و آنگاه که در غبار کوچه های مهربانی ات پا میگذارم بانفس

عاشقانه ی تو جان میگیرم 

من بی تو میمیرم...

ای زیباترین فرشته ی من!

آنگاه که پاهای کودکی را ترسان و لرزان بر میداشتم آن کسی که همیشه پایدار وبا مهربانی 

اشکهای مرا از چهره ام پاک نمود تو بودی 

ای زیبا ترین افسانه ی روزگارم!

دستهای مهربانت همیشه مرا در آغوش میفشرد تا رعد زمانه مرا نترساند .روشنایی نگاهت مرا 

ازشبهای سیاه دور کرد و من هرگز نفهمیدم که تاریکی شب چیست؟!

من خندان وشاد بودم و تو خسته و تنها!

ای کاش دوران کودکی ام تکرار شود و تو دوباره مهربانانه در کنارم قصه های شبانه را همراه با لالایی های مادرانه بخوانی..

من هنوز با مخزنهای محبت تو که از کودکی ام اندوخته شده این کوره راه های سخت و بی فراز و نشیب روزگار را پشت سر میگذارم.

به اندازه ی ستاره های آسمان همیشه دوستت دارم...

 

effat masih



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متفرقه
[ 8 اسفند 1391 ] [ 15:35 ] [ ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک های ویژه
امکانات وب